İspanya La Liga’da 2019-2020 sezonu bitimine 1 hafta süre kala Real Madrid Şampiyonluğu’nu kutladı. Real Madridteknik direktörü Zidane ise İspanya ekranlarında açıklama yaparak, sevincini paylaştı.
Alfredo Di Stefano Stadı’nda gerçekleştirilen Real
Madrid-Villarreal karşılaşmasında rakibini 2-1 mağlup ederek şampiyon olmayı
başaran Real Madrid, stadın koronavirüs salgını nedeniyle boş olmasından dolayı
sevincini taraftarsız saha da kutladı.
Real Madrid Kulübünün uyarıları ve Madrid Belediyesinin
koronavirüs önlemleri nedeni ile Real Madrid taraftarlarının, her zaman yapıldığı
gibi gelenekselleşen Cibeles Meydanı’ndaki kupa kutlaması bu sefer yapılamadı.
Salgın hastalık sebebiyle yüksek düzeyde arttırılan
güvenlikler ile Cibeles Meydanı çevresinde 300 polis memuru görevlendirildi. Real
Madrid taraflarının, Cibeles Meydanı’na yaklaşmasına izin verilmedi.
Diğer cephede ise morallerin son derece bozuk olduğu Barcelona takım kaptanı Messi, yapılan basın toplantısında; “Öz eleştiri yapmak zorundayız. Ama toplu bir öz eleştiri. Bu şekilde Şampiyonlar Ligi’ni kazanamayız.” İfadelerini kullanarak, üzüntüsünü belirtti.

